Gestionarea trezoreriei o problema ?–un ajutor de la CIEL

  • Inscrie-te ACUM la newsletterul GRATUIT Contzilla.ro
  • All Inclusive - toate lucrarile de specialitate - Click AICI!
  • Articol realizat cu sprijinul CIEL Romania, in cadrul programului de informare pentru contabili.

    Gestionarea trezoreriei este o activitate care necesita multa atentie si o documentare corecta. Inca in multe companii acest proces nu este foarte automatizat si de aceea eficienta muncii pe aceasta arie de activitate este mai scazuta.

    Iata mai jos cateva facilitati oferite de programul de gestiune Ciel care te pot ajuta sa rezolvi mai bine si mai repede task-urile din acest domeniu al contabilitatii.

    • Optiunile din meniu Trezorerie din aplicatia CIEL acopera toate posibilitatile de intrare- iesire din casa/banca, asa cum se poate vedea mai jos :

    1

    • Chitanta – este documentul utilizat pentru a reflecta o incasare pentru un venit din exploatare. Prin aceasta optiune, Ciel gestiune comerciala permite stingerea unei facturi emise anterior (factura care care se poate alege dintr-o lista prealabila) si mai ales permite generarea TVA la incasare pentru companiile care au optat pentru acest sistem. Astfel, nu va mai trebui sa tii evidente manuale cu data de incasare a fiecarei facturi emise cu plata la termen si vei putea sa iti calculezi mai usor taxele.

    2

    • Raportul de Chitanta permite listarea pe aceeasi pagina a doua exemplare, unul pentru emitent si unul pentru utilizator, dupa modelul prezentat mai jos :

     

    3

    • Registrul de casa: Pentru a facilita completarea acestuia, in optiunea Registru de casa , accesarea optiunii : incasare/plata document, se deschide o lista care afiseaza toata documentele nesoldate si care pot fi platite sau incasate.

    5

    • Registrul se competeaza automat cu date si prin fluxul de prelucrare a anumitor documente, de exemplu la emiterea unei facturi de vanzare exista un buton care permite incasarea acesteia, chiar din acea fereastra, asa cum se vede mai jos :

    6

    • Extrasele de banca

    Pentru introducerea datelor in extrasele de banca se poate recurge:

    -fie la optiunea nota contabila de tip banca, prin care se introduc datele corespunzatoare de pe extras:

    7

    – fie la introducerea informatiei direct in optiunea Trezorerie ->Extras de banca.

    Alte doua tipuri de operatiuni importante legate de trezorerie pe care aplicatia Ciel Gestiune le asigura utilizatorilor sunt :

    • introducerea efectelor de incasat/platit si
    • decontul de trezorerie

    De asemenea, utilizatorii aplicatiei CIEL au acces la pachetul complet de rapoarte de trezorerie : rapoarte de incasari zilnice , rapoartele pentru registru de casa si banca care se pot rula in functie de diferite criterii de selectie : perioada, deviza, cont, etc., rapoarte care se pot lista sau exporta in excel.

    Pe langa toate acestea, este important sa mentionam ca in fiecare fereastra exista o zona de ajutor care afiseaza informatii utile privind modul de introducere a datelor si mai ales ca exista intotdeauna un consultant Ciel, pregatit sa te ajute cu informatiile de care ai nevoie .

    logo_patrat

    Articole similare

  • Autor: Delia Mircea
  • Profil Google Plus Delia Mircea

  • Articole similare

    Comments are closed.

    Distribuie acest articol: